Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ІЛЛІНЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД
ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
від 08 серпня 2017р. м. Іллінці № 15-ОД
Про оголошення конкурсу на
заміщення вакантної посади
Відповідно до Закону України «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246,
НАКАЗУЮ:
3.1 забезпечити оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору на офіційному веб-сайті Іллінецького районного суду Вінницької області з додатками та надіслати відповідну інформацію до територіального органу Національного агентства України з питань державної служби за місцем розташування.
3.2 забезпечити облік, реєстрацію та перевірку необхідних документів від претендентів на заміщення вакантних посад протягом 15 календарних днів з дня публікації повідомлення про оголошення конкурсу на сайті Національного агентства України з питань державної служби
Керівник апарату О. В. Самофал
Додаток 1
Затверджено
наказом керівника апарату
Іллінецького районного
суду Вінницької області
від 08 серпня 2017 року
№ 15-ОД
УМОВИ
на зайняття тимчасово вакантної посади державного службовця (категорії «В»)
консультанта суду Іллінецького районного суду Вінницької області на період відпустки основного працівника по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку
(Вінницька область, м. Іллінці, вул. Європейська, 28)
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
1. Здійснює систематизацію законодавства та судової практики, рішень Конституційного Суду України, облік та зберігання актів законодавства та судової практики. 2. Здійснює ведення контрольних кодексів. 3. Інформує працівників суду про зміни в чинному законодавстві України та судовій практиці судових органів вищого рівня. 4. Проводить узагальнення роботи суду із звернення судових рішень до виконання. 5. Веде аналітичну роботу з різних напрямів діяльності. 6. Здійснює облік звернень громадян та юридичних осіб, проводить аналіз роботи суду з розгляду звернень. 7. За дорученням голови суду чи керівника апарату суду розглядає звернення та готує проекти відповідей на них. 8. Здійснює оформлення проектів доручень суду про виконання судами інших держав окремих процесуальних дій, про вручення судових документів з цивільних, кримінальних справ, про екстрадицію правопорушників на територію України, оформлює клопотання про визнання та виконання рішень суду на території інших держав, забезпечує оформлення та виконання доручень судів іноземних держав відповідно до Конвенції про правову допомогу та правові відносини з цивільних, сімейних і кримінальних справ та інших міжнародно-правових договорів України про правову допомогу, ратифікованих Верховною Радою України. 9. Бере участь у плануванні роботи суду, за дорученням керівника апарату здійснює контроль за виконанням окремих розділів плану роботу суду. 10. Веде первинний облік справ і матеріалів про адміністративне правопорушення, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечує заповнення обліково-статистичних карток в електронному вигляді. 11. Забезпечує зберігання справ та інших матеріалів про адміністративне правопорушення. 12. Здійснює підготовку справ про адміністративні правопорушення із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій. 13. Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень по справам про адміністративне правопорушення до виконання, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ. 14. Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду справ про адміністративні правопорушення. 15. Здійснює підготовку та передачу до архіву суду справ про адміністративні правопорушення за минулі роки, провадження у яких закінчено. 16. Здійснює видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та справ про адміністративні правопорушення для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку. 17. Здійснює приймання кореспонденції суду. 18. Розпечатує конверти (пакети), перевіряє наявність укладеного і в разі його відсутності або зіпсування повідомляє заступника керівника апарату суду. 19. Здійснює реєстрацію вхідної кореспонденції суду.
|
||
Умови оплати праці |
посадовий оклад - 2649 грн.; надбавка за вислугу років; надбавка за ранг державного службовця; за наявності достатнього фонду оплати праці - премія. |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Строкова - на період відпустки основного працівника по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.
|
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Відповідно до статті 25 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII “Про державну службу” та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи: 1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади” та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону (додаток 1 до Порядку проведення перевірки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 167) або копію довідки про результати такої перевірки (додаток 5 до того ж Порядку); 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5). Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою. 5) заповнену особову картку державного службовця (затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби 05.08.2016 №156) із додатками; 6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016рік згідно зі статтею 12 Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції”. Термін прийняття документів 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби. Прийом документів здійснюється за адресою: 22700, Вінницька область, м. Іллінці, вул. Європейська ,28. |
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
31 серпня 2017 року о 09 год. 30 хв. за адресою: 22700, Вінницька область, м. Іллінці, вул. Європейська ,28. |
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Мурзак Інна Володимирівна, (04345) 2-36-23, inbox@il.vn.court.gov.ua |
||
Вимоги до професійної компетенції |
|||
Загальні вимоги |
|||
1 |
Освіта |
вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
|
2 |
Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії) |
не потребує |
|
3 |
Володіння мовами |
вільне володіння державною мовою |
|
Спеціальні вимоги |
|||
1 |
Освіта |
за спеціальністю «Право», «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» |
|
2 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Цивільний кодекс України, Кримінальний кодекс України, процесуальний кодекс про адміністративні правопорушення та інші процесуальні кодекси, тощо; 3) Закон України «Про судоустрій і статус суддів» від 2 червня 2016 року № 1402-VIII; 4) Закон України «Про державну службу»; 5) Закон України «Про запобігання корупції»; 6) Закон України «Про звернення громадян»; 7)Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах м. Києва та Севастополя, Апеляційному суді АРК та ВССУ з розгляду цивільних і кримінальних справ, затверджена наказом ДСА України № 173 від 17.12.2013 року; 8) Положення про автоматизовану систему документообігу суду. |
|
3 |
Професійні чи технічні знання |
1) здатність працювати в декількох проектах одночасно; 2) вміння вирішувати комплексні завдання;
3) здатність працювати в декількох проектах одночасно; 2) вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку
|
|
4 |
Спеціальний досвід роботи |
не потребує |
|
5 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
упевнений користувач ПК (MS Office, Internet) |
|
6 |
Особистісні якості |
1) відповідальність; 2) системність і самостійність у роботі; 3) уважність до деталей; 4) наполегливість; 5) сумлінність у роботі; 6) доброзичливість; 7) орієнтація на саморозвиток; 8) уміння працювати в стресових ситуаціях
|
|