Державна судова адміністрація України створила "гарячу лінію", яка є важливим інструментом для покращення доступу громадян до судових послуг та розв'язання їх питань.
Приймання телефонних дзвінків на телефонну "гарячу лінію" проводиться в робочі дні з понеділка по четвер – з 09:00 до 18:00, у п’ятницю – з 09:00 до 16:45 (за винятком святкових і вихідних днів) за номером телефону Єдиного Контакт-центру судової влади України :
(044) 207-35-46.
Основними завданнями роботи телефонної "гарячої лінії" є надання довідково-консультативної допомоги, прийняття, реєстрація та облік пропозицій, громадян, підприємств, установ, організацій, які звертаються на телефонну "гарячу лінію" з питань, що стосується діяльності ДСА України, територіальних управлінь ДСА України, Судів, державних підприємств, що належать до сфери управління ДСА України.
Заявник при зверненні на телефонну "гарячу лінію" повідомляє: прізвище, ім’я, по батькові та в разі звернення від імені підприємства, установи, організації повну назву відповідного підприємства, установи, організації та займану ним посаду; суть порушеного питання, пропозиції, заяви чи скарги; поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь по суті звернення; контактний номер телефону.
У разі коли заявник не називає своїх прізвища, імені, по батькові (за наявності) звернення реєструється як анонімне та розгляду не підлягає.